Autor |
Wiadomość |
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 14 Lipiec 2008 22:30 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
To pewnie bedzie tzeba od Leszka pożyczyć moduł i sie dowiemy
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
rusek virago
|
Temat postu: GS Wysłany: Poniedziałek 14 Lipiec 2008 23:23 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57 Posty: 82 Miejscowość: Osowo
|
jak będziecie tak cudować to morze się skończyć żle,ale życze owocnej dłubanki , a co do elektryków od motocykli to są w okolicy Wrześni
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Re: GS Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 09:21 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
rusek virago napisał(a): jak będziecie tak cudować to morze się skończyć żle,ale życze owocnej dłubanki , a co do elektryków od motocykli to są w okolicy Wrześni
A co proponujesz? Masz jakieś sugestie?
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 10:23 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
Jachu.. zrobiłbyś koledze grata.. podłubał owocnie.. a z tym modułem to lepiej nie przekładać zanim się wszystkiego nie sprawdzi..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 14:53 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
Dzisiaj sprawdzałem napięcie na cewkach i w obu przypadkach jest równe (10,8V). Znalazłem też urwany przewód masowy wychodzący z modułu jednak naprawa tego nic nie zmieniła. Wyczerpałem pomysły...
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 15:40 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
akumulator do wymiany..na początek.. (chyba,że jeszcze uda Ci się go zreanimować..) napięcie nie powinno być niższe niż 12.4V w akumulatorze.. gdyż następuje wtedy uszkodzenie cel..zasiarczenie..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 16:20 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
Akumulator jest nowy i faktycznie ma 12,4V natomiast przy samej cewce jest 10.8V. Byłem właśnie u Witka w warsztacie i stwierdził że to z całą pewnością moduł.
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 18:01 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
- zagadkowa sprawa
aaa moduł - tak... mógł ,,paść w połowie''
-zobacz jeszcze kostki na module czy któraś nie zaśnedziala albo doda w gieździe nie stoi...
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 18:22 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
Właśnie sprawdzałem i ciężko bedzie z tym modułem. Pewnie bedzie trzeba dać do Ostrołęki do naprawy. A może ma ktoś gdzieś w swoich gratach to ustrojstwo?
Najpierw musze mieć stu procentową pewność że to moduł bo bez sensu ładować kase.
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
jasiu
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:08 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 15 Marzec 2008 21:56 Posty: 72 Miejscowość: z lasu
|
mozesz tam podlaczyc dla sprawdzenia jakikolwiek z czterocylindrowca no powiedzmy prawie jakikolwiek, jesli wiesz jak podlaczyc... i zeby Ci bylo bardziej przykro to powiem Tobie, ze ja do cbxa wczoraj puscilem na allegro wiec lipa...ale mozesz tez go sprawdzic przestawiajac "strony" wejscia impulsatorow itd i wtedy tez juz bedziesz pewien czy padl czy nie
pozdrawiam
_________________ prawo jasia: Asia, Basia albo Kasia http://www.moto-concept.pl/
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:14 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
Jasiu znalazłbyś dla mnie troche czasu może jeszcze w tym tygodniu bo komplenie nie rozumiem co robić, moja wiedza na temat elektryki właśnie sie skończyła a widze że Ty jesteś obeznany w temacie. Chodzi mi tylko o samo sprawdzenie tego modułu, żeby już nie tracić sezonu.
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|
jasiu
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:31 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 15 Marzec 2008 21:56 Posty: 72 Miejscowość: z lasu
|
na pewno bym to dla Ciebie zrobil i polecam sie na przyszlosc, ale jestem daleko i nie wroce przed koncem sezonu;) mamy swoj maly warsztat z bratem ale on z kolei zajmuje sie mechanika, a nawet jesli by to Tobie sprawdzil to najszybciej w sobote... inne ukierunkowane pytania wal na priv
pozdrawiam
_________________ prawo jasia: Asia, Basia albo Kasia http://www.moto-concept.pl/
|
|
Góra |
|
|
rusek virago
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 23:04 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57 Posty: 82 Miejscowość: Osowo
|
oczywiście że tak zadzwoń do mnie i umów sie na termin napewno damy rade
|
|
Góra |
|
|
rusek virago
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 23:11 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57 Posty: 82 Miejscowość: Osowo
|
zadzwoń do mnie i umówimy termin bo roboty jest masa javascript:emoticon(':]')
|
|
Góra |
|
|
Mateusz Wojciechowski
|
Temat postu: Wysłany: Środa 16 Lipiec 2008 18:28 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32 Posty: 80 Miejscowość: Września
|
Panowie, nastąpiła diametralna zmiana. Okazało sie że suzuki nie ma modułu. Jest to zwykła konstrukcja oparta na platynach i cewkach. teraz podejrzewam kondensatory. Platyny przeczyściłem i wyregulowałem na 0.35mm. Po przeczyszczeniu paru złączy napięcie na cewce wzrosło do 12,20V, ale nagle prawa(sprawna) cewka przestała wogóle dawać iskre. W sumie ciesze sie bardzi że nie ma tej całej elektroniki.
Muślicie że te cewki dadzą rade?http://www.allegro.pl/item396869337_cewka_zaplonowa_suzuki_yamaha_honda_kawasaki.html
Od czego dobrać kondensatory?
_________________ Gaz 69M 1970r. Shl M11W 1967r. MZ ES 250/0 1959r. WFM M06 1957r. K 750 1967r. Suzuki GS 550 78' Honda CX 500 80' Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92' BMW R 1150 GS 1150 ADV 02' Yamaha FJR 1300 04'
|
|
Góra |
|
|