Obecny czas: Piątek 29 Marzec 2024 02:38


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: problem z kawasaki zn 700(LTD)
PostWysłany: Wtorek 21 Lipiec 2009 17:17 

Rejestracja: Wtorek 21 Lipiec 2009 17:05
Posty: 4
problem jest typu tego ze motocykl nie pali na wszystkie 4 "gary" na wolnych obrotach i gdy jest zimny , do tego co doszdlem jest to wina cewki ktora podaje iskre na dwa srodkowe gary (zabawa w zdejmowanie czepkow itd) do tego od pewnego czasu mam tez problem z odpalaniem motocykla gdy jest nawet cieply czego wczesniej nie bylo. Ktoregos pieknego dnia nacisnalem na rozrusznik a z pod siedzienia poszedl bialy dymek , znajduje sie tam akumulator i troche elektroniki , motor potem dlugo krecil po czym powolnie zalapal, wczesniej gdy byl cieply wystarczylo nacisnac na rozrusznik i palil odrazu bez problemu, to sa moje poczatkowe problemy z tym motocyklem i szukam pomocy gdzie sie da.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 22 Lipiec 2009 08:42 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
na początek świece sprawdzić i przewody.. później kompresję w cylindrach..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 22 Lipiec 2009 17:11 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
-posprawdzaj na kostkach w instalacji czy gdzieś się coś nie piecze, jeśli podejżewasz cewki zapłonowe to ściągnij manuala tam powinny być podane rezystancje i sposób ich pomiaru...

... ale jak jakiś cylinder nie pali na wolnych obrotach a po odkręceniu odzywa się, to ja stawiam na wypalony zawór i brak sprężania, problemy z odpaleniem zimnego to też może być wina sztywnych zaworów.

-szczególnie jeśli to jest stare kawasaki, tam uklepywały się gniazda a o potrzebie regulowania zaworów nie wszyscy słyszeli...

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 22 Lipiec 2009 17:54 

Rejestracja: Wtorek 21 Lipiec 2009 17:05
Posty: 4
Sprezanie ;] oba zewnetrzne po 1mpa a wewnetrzne gdzie myslalem ze to cewka , jeden mial 0.8 to jeszcze w miare ale drugi 0.3 heh


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Czwartek 23 Lipiec 2009 08:20 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
...

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3