Obecny czas: Czwartek 18 Kwiecień 2024 09:10


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 14 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy.
PostWysłany: Sobota 05 Wrzesień 2009 14:29 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
Czy ktoś z was robił już coś takiego??
-chodzi o metodę przy użyciu sprężonego powietrza.

-ja w najbliższym czasie będę próbował - porobie kilka fotek - jak mi się uda to opiszę może się komuś przyda...

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Sobota 05 Wrzesień 2009 14:59 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Też myślałem o tym. Taka metoda istnieje, można kupić specjalne adaptery w otwory od świec do pompowania powietrza. No i jeszcze potrzeba dobry kompresor.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Sobota 05 Wrzesień 2009 19:23 
PRESIDENT GNIEZNO
PRESIDENT GNIEZNO

Rejestracja: Czwartek 17 Listopad 2005 18:40
Posty: 599
Miejscowość: Imielno k/Gniezna
Chyba się razem napiliście mocnego wina! ;haha


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Niedziela 06 Wrzesień 2009 08:58 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Wino mniam mniam, ale dopiero po wymianie uszczelniaczy tą metodą :-). A to jest prosta zasada: ciśnienie utrzymuje zawor na swoim miejscu gdy naciskamy na spreżynę żeby "wypiąć" zamek zaworu. Niestety powierzchnia grzybka zaworu jest mała więc ciśnienie musi być wysokie dla zapewnienia wysokiego wskaźnika kPa/cm2 Marian tutaj chyba potrzeba agregatu od lodówki do pompowania, najwyżej głowica odstrzeli robiąc dziurę w stropie.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Niedziela 06 Wrzesień 2009 14:02 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
-agregat ma małą wydajność a trzeba liczyć na pewne straty na ewentualne przedmuchy pierścieniami -mam dużą 10-o barową sprężarkę.

-ten silnik nie ma przedmuchów i ma duże zawory więc będzie łatwiej :)

...we wtorek dostane uszczelniacze więc przejdziemy do praktyki.

_________________
FLHT


Ostatnio edytowany przez maciek-zz, Niedziela 06 Wrzesień 2009 14:04, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Niedziela 06 Wrzesień 2009 14:02 
PRESIDENT
PRESIDENT
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 08 Lipiec 2007 22:30
Posty: 580
Miejscowość: Gniezno
Robiłem to bez powietrza ale w silniku z dwoma zaworami na cylinder. Wygiąłem odpowiednio kawałek stalowego pręta i podtrzymałem zawory od dołu..


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 07 Wrzesień 2009 08:58 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
o ile dobrze pamiętam, to na Kilińskiego był kiedyś (lata 90) mechanik, który oferował takową usługę.. a i można by spróbować z tym prętem jak Eldyablo pisał..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 07 Wrzesień 2009 13:34 
PRESIDENT
PRESIDENT
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 08 Lipiec 2007 22:30
Posty: 580
Miejscowość: Gniezno
To był silnik V6 od Granady 2,8..


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 07 Wrzesień 2009 15:23 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
mam już dorobiony króciec:

Image

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 08 Wrzesień 2009 20:19 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
-metoda ciśnieniowa okazała się rewelacyjna, przy stale podawanym ciśnieniu 8,5-9,5bar nie było możliwości wciśnięcia zaworów ręką.

-zabezpieczenia bezproblemowo dały się rozpiąć i zapiąć :)

Image

Image

Kizior idziemy na wino (G:

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 09 Wrzesień 2009 07:32 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
A jaką dzwignię do wypinania zaworów zastosowałeś ?

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 09 Wrzesień 2009 09:23 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
pięknie!

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 09 Wrzesień 2009 15:42 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
-dźwignia to już wedle własnej wyobraźni ja użyłem łyżki od kół zachaczonej o jedną ze śrób wałka rozrządu + naciętą w zdłuż nasadkę 19-kę (między łyżkę i sprężynie)...

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu: Uszczelniacze
PostWysłany: Czwartek 31 Grudzień 2009 09:17 

Rejestracja: Czwartek 31 Grudzień 2009 08:43
Posty: 4
Miejscowość: Gostyn Wlkp.
Witam ,ja tego nie praktykowałem tez użyłem wygiętego drutu i kolegi (Audi 200 2,1 turbo 5 cyl. 2 zawory na cyl.) ale czytałem o tym w jakiejs fachowej literaturze chuba w ksiązce od tego audi z serii "Sam Naprawiam" wiec to nie zaden pic ani wymysł .Osobiscie wole zwalić głowicę izawory przy okazji podocierac albo przeszlifować.Pozdr

_________________
Naprawiam silniki i nie tylko do japonców


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 14 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3