Obecny czas: Piątek 01 Listopad 2024 09:20


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 3 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Sprężyny od amortyzacji...
PostWysłany: Wtorek 04 Lipiec 2006 19:30 
SYMPATYK KLUBU
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wtorek 10 Styczeń 2006 23:50
Posty: 1209
Miejscowość: z Wrześni
Witam. Chciałbym Was dzisiaj prosić o radę: Jak pomalować sprężyny od tylnich amorków w Zephyrze?

Osobiście chciałbym je pochromować, ale niestety nie jestem pewien, czy chrom nie odpryśnie w skutek działania sprężyn, lub nie zmieni ich właściwości spręzystości ;)...(chromowanie chyba dało by najładniejszy efekt)
Może macie jakieś inne propozycje lub rady?
Pytam, bo czas najwyższy coś z nimi zrobić. Pierwotnie były oksydowane, ale skorodowały i zjechałem je papierkiem, teraz znów zaczynają korodować i strasznie to wygląda.
Jeśli macie jakieś doświadczenia tego typu, to proszę o rady.

Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

_________________
Kiedy siedzę na Zephyrze, totalny czuje luz...


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 05 Lipiec 2006 13:56 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
jeśli chodzi o chromowanie to myśle że:
-nie zmienią właściwości chrom/nikiel/cynk to tylko cienka zewnętrzna powłoka
-trwałość chromu na sprężynie będzie zależała oczywiśnie od tego czy przede chromowaniem dobrze przygotóją powieżchnie...
ja kiedyś chromowałem sprężyny w tonsilu chrom nie był za pikny ale nie odchodził
- ale jak mówiłem - jak spiepszą to może płatami odchodzic...

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Czwartek 06 Lipiec 2006 08:09 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Wydaje mi się, że z chromem mogą być problemy. Jeżeli powłoka będzie gruba ale ładna to może pękać, cienka ale widoczne chropowatości materiału powinna wytrzymać. Pomyśl o ocynkowaniu na biało. Powinno być taniej i chyba lepiej. Obydwa procesy odbywają się bez nagrzewania materiału metodami elektrolitycznymi więc charakterystyka sprężyn pozostaje prawie bez zmian. Derdy cynkują we Wszemborzu jak pamiętam chyba że się przenieśli. Ewentualnie galwanizeria w Tonsilu. Można też tak jak wspomniałeś oksydować - na ciemny kolor.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 3 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3