Autor |
Wiadomość |
PałaszD
|
Temat postu: HID, ksenon w motocyklu Wysłany: Piątek 28 Wrzesień 2012 21:59 |
|
SYMPATYK KLUBU |
|
Rejestracja: Wtorek 10 Styczeń 2006 23:50 Posty: 1209 Miejscowość: z Wrześni
|
Widziałem, że kilku Klubowiczów posiada w swoich sprzętach zestawy HID. Dostałem też coś takiego i stoję obecnie przez montażem Pytanko - czy warto? Nie znam się za bardzo na elektyce, ale chyba z montażem nie będzie problemu? Jak to się ma do alternatora? Może coś uszkodzić? z góry dzięki za opinię Pozdrawiam - Pałasz
_________________ Kiedy siedzę na Zephyrze, totalny czuje luz...
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Re: HID, ksenon w motocyklu Wysłany: Sobota 29 Wrzesień 2012 11:50 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
mniejszy pobór prądu, lepsze oświetlenie drogi, tylko z przesłoną co byś nie oślepiał...
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
PałaszD
|
Temat postu: Re: HID, ksenon w motocyklu Wysłany: Sobota 29 Wrzesień 2012 20:14 |
|
SYMPATYK KLUBU |
|
|
tak tak - żarniki mam z przesłoną... dzięki Marku za info. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
PałaszD
|
Temat postu: Re: HID, ksenon w motocyklu Wysłany: Poniedziałek 01 Październik 2012 17:38 |
|
SYMPATYK KLUBU |
|
|
dzisiaj znalazłem chwilkę popołudniu i chciałem podłączyć zestaw, jednak coś mi tu nie pasuje...w zestawie nie miałem żadnych przejściówek... pomoże ktoś radą - jak to połączyć?
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Re: HID, ksenon w motocyklu Wysłany: Wtorek 02 Październik 2012 11:08 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
niekompletny jest ten zestaw
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..