Obecny czas: Niedziela 22 Grudzień 2024 13:21


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 7 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: ciecz vs olejak
PostWysłany: Niedziela 04 Marzec 2007 22:56 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Niedziela 08 Styczeń 2006 21:32
Posty: 1044
Miejscowość: Gutowo Wielkie
Chcialbym sie dowiedziec jakie sa zalety i ew. przewaga jednego z dwoch silnikow chodzi mi o xjr'ke i cb1000 Powoli, powoli przymierzam sie do kupna takiego. Nie za bardzo o nich wiem, jedynie to ze to stare dobre sprawdzone jednostki z cbr1000 i FJ uta :)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Marzec 2007 08:31 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Temat rzeka, w kosmicznym skrócie można powiedzieć że jednostki cieczowe z reguły są wytrzymalsze, cichsze jednak bardziej skomplikowane. W wysilonych jednostkach chłodzenie powietrzne, powietrzno-olejowe nie dało by rady - muszą być zatem chłodzone cieczą. Są zwolennicy powietrznych jak również cieczowych systemów chłodzenia.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Marzec 2007 09:36 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Niedziela 08 Styczeń 2006 21:32
Posty: 1044
Miejscowość: Gutowo Wielkie
Ale w obu przypadkach nie sa to silniki jakos super wysilone chyba, przeciez z 1000< wycisnac 100km to zadna sztuka:) Ja ciekaw jestem czy taki silnik powietrzno-olejowy dalby rade latem przy jakims tam kreceniu go i powiedzmy przysmazeniu lekko papcia? ...bez zadnych konsekwencji :eek:


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Marzec 2007 14:16 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54
Posty: 2041
Miejscowość: Września
Xjr co ważne kupisz taniej i w lepszym roczniku, i moim zdaniem lepiej sie zbiera, co do silnika to masz racje nie są to mocno wysilone jednostki i mało się spotyka historii o kiepskim silniku XJR, jednak BIG ONE to BIG ONE to już prawie marka sama w sobie no i silnik chłodzony cieczą więc teoretycznie trwalszy choć ile w tym prawdy. Podsumowując Xjr bardziej ekonomiczna w zakupie BIG za te pieniądze albo kupisz starego albo po dzwonie ale ogólnie jeden i drugi mega grat. :-o


Ostatnio edytowany przez TRĄBA, Wtorek 06 Marzec 2007 08:15, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Marzec 2007 22:38 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Niedziela 08 Styczeń 2006 21:32
Posty: 1044
Miejscowość: Gutowo Wielkie
Tak jak Trabka piszesz za ta sama cene mozna miec paruletnia mlodsza xjrke.
Marek moze Ty cos napiszesz o xjr w koncu nakrecilas pare ladnych kaemow? sprawy eskploatacyjne, moze cos o zawieszeniu, nie pamietam tej Twojej xjr czy to byla SP czy zwykla, bo SP dostac w dobrej cenie to bajka :-) z gory dzieki


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Marzec 2007 19:42 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
hm..86tys km bez awarii..zero zużycia oleju..choć nieraz widziała czerwone pole..silnik -beton..odporny na przegrzanie..czuwa nad tym chłodnica oleju..gładzie cylindrów wzmocnione.. ostatnie czterdzieści tys.km luzy zaworowe w granicach tolerancji fabrycznej..sprawdzane co dwadzieścia tys..zacząłem następną dwudziestkę..pokaż mi silnik,który też tak ma..? czyjesz to? jaka technologia i trwałość? przy siedemdziesięciu wymieniłem łańcuszek rozrządu..poza tym nic..oprócz łożysk w kołach no i nie licząc zestawów napędowych..opon..ale to już po prostu eksploatacja..Osiągi..jak to Yamaha..dzika..zrywna..3sek do setki..ok.10 do dwustu..rzadko który sprzęt da radę..nie mówię tu o sportach..Big niestety nie daje rady..zawieszenie OK..choć SP ma twardsze..i hample od R1..! lubi winkle..dobrze się prowadzi..wygodna nawet dla dwóch osób.. nie odkryłem wad.. a już model od2003roku..ogień w piecu..a ha..cały mój przebieg na dynoyet'ach z filtrem K&N i wydechy Streetfighter..choc na oryginale też jeździłem.. hm..ogólnie sprzęt dla dużych facetów.. polecam..M.

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Marzec 2007 20:28 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Niedziela 08 Styczeń 2006 21:32
Posty: 1044
Miejscowość: Gutowo Wielkie
Dzieki wielkie, to chcialem przeczytac :)


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 7 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3