Obecny czas: Sobota 27 Kwiecień 2024 16:50


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 3   [ 44 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jak mozna podrasowac yamahe yfm 350r ??
PostWysłany: Środa 04 Lipiec 2007 10:37 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03
Posty: 35
Miejscowość: Malmö
Jak mozna podrasowac yamahe yfm 350r ?? Znaacie jakies sposoby jakies knyfy zeby sprzet sie lepeiej zbieral?

_________________
"DIBUCA" Amstaff kennel


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 04 Lipiec 2007 14:27 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
najprostsze sposoby to filtr powietrza np.K&N, zmiana układu wydechowego oraz dysze w gaźnikach (dynoyet)..choć nie wiem czy będzię to aż tak odczuwalne przy tej małej pojemności..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 04 Lipiec 2007 17:55 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03
Posty: 35
Miejscowość: Malmö
Moze latwiej bedzie zamienic na cos wiekszego :)

_________________
"DIBUCA" Amstaff kennel


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 14 Listopad 2007 20:10 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57
Posty: 82
Miejscowość: Osowo
wszystko zależy od temperamentu i apetytu


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Czwartek 15 Listopad 2007 18:00 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Zestaw K&N, świece "sportowe", zestaw dyno-jet kolejnych stage'ów, wydech sportowy to rzeczy które tak naprawde dają nieznaczny przyrost osiągów. Te gadżety przydają się głównie na torze gdzie trudno znaleźć kolejne miejsce do wyciśnięcia kilku dodatkowym koni mechanicznych. Moim zdaniem w użytkowaniu drogowym ma to głównie zalety poprawiające samopoczucie właściciela. Wystarczy spojrzeć na wykresy z dyno jak bilsko idzie ta nowa kreseczka wykresu po tak drogich modyfikacjach. Znacznie lepiej daje kopa programowalny Power Commander - szczególnie przy wtryskowych modelach - oczywiście kosztem trwałości silnika oraz zużycia paliwa..

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Czwartek 15 Listopad 2007 21:02 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22
Posty: 497
Miejscowość: Września
A może ingerencja w sprężanie ?? tzn planowanie głowicy a potem ustawić duże wyprzedzenie zapłonu i musi grać i buczeć

_________________
Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 16 Listopad 2007 12:04 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
wzrost momentu odczuwalny..a z momentu przyspieszenie przecież..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 16 Listopad 2007 16:42 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
K3- dawno, dawno temu splanowałem głowicę przy komarze, znacznie zwiększyła ona osiągi komara ale głowica wygięła się była na drugi dzień :) i sprężanie uciekło bokami ;haha ...

... wyostrzone krzywki rozrządu (na szlifierce stołowej) od mojego junaka to sobie nawet na pamiątkę zostawiłem ;haha
Junaczysko ciężko było odpalić (miał sprężanie jak DR-ka Macieja) i kręcił się jak japończyk ale zęby się kruszyły od chałasu, który robiła klawiatura i zawory ;haha

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 16 Listopad 2007 17:24 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
zakładałem obydwie wydechowe i ustawiałem rozrząd po swojemu..nie wg. fabrycznych znaków.. hm..takie tam..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Niedziela 18 Listopad 2007 14:54 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 02 Czerwiec 2007 13:18
Posty: 26
Miejscowość: Szczecin
Witaj!! Sposobów na polepszenie osiągów jest sporo, wszystkie te co opisali koledzy wyżej no i jeszcze taki który bez obaw można wykonać samodzielnie to wypolerowanie kanałów dolotowych (zapobiega to osadzania się kropi paliwa) daje to jakieś 3% więcej. Jasne można i ingerować w zmianę ciśnienia oraz kąt wyprzedzenia zapłonu pamiętać należy tylko o tym aby nie doprowadzić do spalania stukowego. Silnik naszych maszyn bardzo często są ograniczane przez ekologów zmuszających konstruktora do przestrzegania norm np. wprowadzania katalizatora czy też spalanie oparów z baku itd. w starszych modelach takich wynalazków nie znajdziemy ale w nowych maszynach jest ich coraz więcej. Jeżeli chodzi o poważniejsze zmiany w komorze roboczej cylindra to radze sięgać do fachowej literatury bo na prawdę nie jest to takie proste jak się może wydawać, niestety sam zajmuje się obecnie projektowaniem prostego silnika ZI na swojej uczelni i zajmuje mi to spooooro czasu 8-) . Pozdrawiam i powodzenia.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 00:14 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
ZI i ZS to już chyba ktoś zaprojektował ;haha ;luz
planujesz zastosować jakieś nowatorskie rozwiązania ?

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 01:00 
TREASURER
TREASURER
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48
Posty: 804
Miejscowość: WRZEŚNIA
zzr600 napisał(a):
Witaj!! Sposobów na polepszenie osiągów jest sporo, wszystkie te co opisali koledzy wyżej no i jeszcze taki który bez obaw można wykonać samodzielnie to wypolerowanie kanałów dolotowych (zapobiega to osadzania się kropi paliwa) daje to jakieś 3% więcej.

Nie wiem jak możesz zaprojektować jakikolwiek silnik jak walisz takie pierdoły o polerowaniu dolotu. Jest to jeden z naczęściej popełnianych błędów przez domorosłych "tjuningowców". Zalecane jest uzyskanie turbulencji przy ściankach dolotu bo dopiero to powoduje neskraplanie się paliwa na ściankach kolektora. Drugi powód matowienia to uzyskanie wiekszej szybkości przepływu strugi powietrza. Mikroturbulencje działają jak film olejowy w łożyskach ślizgowych. Najdrobniejszy papier jakiego możesz użyć to 200 i ruchy w poprzek kanału. Wypolerowć można jedynie komorę spalania. Warto sprawdzić spasowanie kolektorów z głowicą, nawet w "japoni" przy produkcji wielkoseryjnej są pewne niedociągniecia.

_________________
KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 08:46 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Hmm. Ja też od dawien dawna wiem o polerowaniu kanałów dolotowych w celu poprawienia osiągów, dlatego Lecha opinia to coś wartego dalszego zagłębienia. Nawet znam przypadek dorobienia trzeciego kanału przepłukującego w cylindrze w dwusuwie.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 13:54 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
tak.. też kiedyś polerowałem.. ale pracochłonna metoda.. trzeba zdemontować głowicę i zawory.. a rezultat.. hm.. przy takich mocach.. nieodczuwalne..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 15:40 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 02 Czerwiec 2007 13:18
Posty: 26
Miejscowość: Szczecin
Witaj marcinek-zz.
No fakt ktoś już zaprojektował ZI i ZS. uoee
Co ciekawe jeszcze całkiem niedawno zaprojektowanie i wprowadzenie do produkcji całkiem nowego silnika spalinowego (zanim wprowadzono metodę szybkiego modelowania) trwało od 5 do 10 lat !! a pracowało przy tym masę ludzi. Ja całe szczęści zajmuje się tylko obliczeniami pracy silnik i nie mam zamiaru nic zmieniać i robić sobie więcej pracy bo jest to projekt na zaliczenie przedmiotu a ja sam musze wymienić wał w motocyklu po wypadku i niestety nie mam na to wszystko czasu ;bezra .


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 3   [ 44 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3  Następna



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3