Autor |
Wiadomość |
Miechu
|
Temat postu: Technika zmiany biegow Wysłany: Środa 15 Sierpień 2007 20:42 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Moje pytanie pewnie nie jednemu wyda sie idiotyczne ale moje doswiadczenie z motocyklami jest prawde mowiac zerowe. Nie potrafie plynieni zmienaic biegow. Bardzo prosze o jakis konkretny fachowy opis jak robic to poprawnie. Przy wysokich obrotach silnika jakos mi to idzie ale gdy tylko jade spokojnie to mi to zupelnie nie idzie
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Środa 15 Sierpień 2007 21:26 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
Biegi trzeba wbijać pewnie , nie za delikatnie , ani nie na chama choć z dwojga lepszy ten drugi sposób. Nie przejmuj się trzaskami bo to w japoni normalne to nie auto
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Środa 15 Sierpień 2007 21:36 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Chyba robie to za delikatnie bo czesto z jedynki wrzucam na luzik
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
Romek
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 16 Sierpień 2007 06:20 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Poniedziałek 12 Grudzień 2005 19:36 Posty: 353 Miejscowość: Pyzdry
|
trening czyni mistrza!!pamietaj o wcisnieciu do konca sprzegla a bedzie dobrze
_________________ MT Power
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 16 Sierpień 2007 15:51 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
-zgadzam się z trąbą- biegi trzeba zmieniać zdecydowanym ruchem do oporu - niedokleszczenie biegu grozi zepsuciem skrzyni.
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 20 Sierpień 2007 09:28 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
pamiętać należy również o tym,aby użycie sprzęgła przy zmianie biegów trwało jak najkrócej...robimy to szybko i zdecydowanie.. przy redukcji aby "upłynnić" działanie skrzynia-silnik można zrobić to wolniej..ps.czasu potrzeba i praktyki aby wyczuć w/w czynności dobrze..więc się nie denerwuj..ps.nie będę pisał,że najlepiej przy tym, przed samym użyciem sprzęgła i wkleszczeniem biegu..bardzo szybko zwiększyć obroty silnika..o kilkaset obr/min..dosłownie na ułamek sekundy..i zamknąć manetkę..pozdr.M
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
Artur
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 20 Sierpień 2007 17:26 |
|
Rejestracja: Poniedziałek 20 Sierpień 2007 17:14 Posty: 12 Miejscowość: Nekla
|
Edit
Ostatnio edytowany przez Artur, Środa 22 Sierpień 2007 20:23, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
PałaszD
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 20 Sierpień 2007 17:33 |
|
SYMPATYK KLUBU |
|
Rejestracja: Wtorek 10 Styczeń 2006 23:50 Posty: 1209 Miejscowość: z Wrześni
|
A jak tam kolego Twoja noga??
_________________ Kiedy siedzę na Zephyrze, totalny czuje luz...
|
|
Góra |
|
|