Autor |
Wiadomość |
Miechu
|
Temat postu: Docieranie Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 14:25 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczace docierania fabrycznie nowych Sprzetow dokladnie chodzi mi o CB600f nie bardzo wiem jak mam jezdzic do jakich obrotow moge ja krecic " FACHOWCY" w Szwecji sa hu.j..a warci a wiec nie mam zamiaru ich sluchac. Wiem ze jest wiele roznych szkol docierania ale nie wiem jaka jest najodpowiedniejsza.Slyszalem tez ze nie trzeba docierac bo niby w fabrycznych hamowniach to robia ale ile w tym prawdy to niewiem. Bardzo prosze o Fachowa opinie na ten temat.
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
Romek
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 14:53 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Poniedziałek 12 Grudzień 2005 19:36 Posty: 353 Miejscowość: Pyzdry
|
termin ;docierania; to jest prehistoria motoryzacji sprzeta masz nowego -jakos odlewow ,pierscieni , dokladnosci obrobki [teraz pilnuja tego komputery] czyli -pilnuj poziomu wszystkich cieczy ktore masz miec w maszynie a POWINNO byc ok !
_________________ MT Power
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 14:56 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
He he no cale szczescie ze jest sie do kogo zwrocic z pytaniem. Jeszcze bym ja zamulil i dopiero by bylo
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:01 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
Najważniejsze to nie wiksować mu na maxa do pierwszej wymiany oleju, która jest bardzo szybko bodajże po 1000km, bo różne pierdoły w tej oliwie pływają też dlatego pierwszy olej jest traktowany jako płukanie silnika
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:02 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Czyli mniej wiecej do jakiego zaktresu obrotow mam ja ciagnac?
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:03 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
A jeszcze jedno na początku gorliwie patrz na temperature i kontrolke ciśnienia oleju
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:04 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
Byle nie na czerwone pole
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:04 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Ok bede sie staral zwraac na to uwage
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:17 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
Romek masz dużo racji w tym co piszesz ale docieranie ma sens, nie jest ono już tak ważne jak kiedyś, ale nawet na moim gracie zachowała sie jeszcze nalepka by przez pierwsze 500 mil nie przekraczać 6000 rpm a do 1000 mil 8000 rpm. Chyba bez powodu jej tam nie umieścili.
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:19 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
hmm sam juz nie wiem co ec
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:21 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
Tak jak pisał Trąbka zrób pierwszy 1000 bez wielkiego ognia i będzie git.
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 15:22 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Tak zrobie bo napewno jej w ten sposob nie zaszkodze
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
Romek
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 17:42 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Poniedziałek 12 Grudzień 2005 19:36 Posty: 353 Miejscowość: Pyzdry
|
chodzi o szacunek do maszyny bylo nie bylo na niej odkryjesz inny swiat
_________________ MT Power
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 09 Sierpień 2007 19:58 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 10 Sierpień 2007 12:32 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Do sprzeta dostaniesz User Manual - instrukcję użytkownika. Tam wszystko znajdziesz co trzeba. Czasy się zmieniają, techniki docierania też, w manualu dowiesz się co sądzi o tym sam producent a on wie najlepiej.
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|