Autor |
Wiadomość |
Wojtek VFR
|
Temat postu: Filtr K&N Wysłany: Czwartek 19 Styczeń 2006 15:55 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 12:45 Posty: 119 Miejscowość: Poznań / Września
|
Czy warto mi do mojej VFR 800 FI montować filtr K&N ?
Nie jestem pewien
Różnica w cenie w stosunku do standardowego filtra to jakieś 80zł
Standard kosztuje jakieś 160zł
Jakieś podpowiedzi ?
_________________ VFR 800 FI
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 19 Styczeń 2006 21:09 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
Normalny filtr praktycznie powinno wymieniać się co sezon filtry K&N mają to do siebie że raz kupisz i potem tylko czyszczenie i specjalna oliwka w sprayu. Jeżeli masz grata zamiar potrzymać kilka sezonów to sie kalkuluje, w inym wypadku robisz następnemu właścicielowi prezent
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 20 Styczeń 2006 10:52 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Fakt ze K&N jest reklamowany jako ,,na zawsze'' Gdzies mam karton po takowym i jak dobrze pamietam pisali cos o czyszczeniu co 50 000km ale nie jestem pewien. Zestaw czyszczaco/smarujacy troche jednak kosztuje bo kokolo 60-80zl. W wielu mijscach mozna znalezc informacje jakie to cuda nastapily po zainstalowaniu K&N ale szczerze to nie liczylbym na wiele (przynajmniej zauwazalnego fizycznie). Sprawa jest oplacalna moze nie na wiele sezonow co na wiele kilometrow
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|
Wojtek VFR
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Styczeń 2006 16:57 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 12:45 Posty: 119 Miejscowość: Poznań / Września
|
Mam pewne obawy co do wpływu filtra k&n na trwałość silnika (mam na myśli zawory) - czy zbyt uboga mieszanka nie okaże się szkodliwa ?
Teoretycznie VFR ma wtrysk i sondy lambda, więc powinna dopasować skład mieszanki...
Co Wy na to ?
Dzięki za odpowiedzi
_________________ VFR 800 FI
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 24 Styczeń 2006 00:12 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
Jeżeli taka zmiana charakterystyki dolotu mieści się w wartościach granicznych rozpoznawalnych przez kompiuter to napewno tak, w przeciwnym razie przejdzie w tryb awaryjny i kicha.
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 24 Styczeń 2006 08:29 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
Moim zdaniem zostały tu pomylone zagadnienia,
filtr K&N do seryjnego sprzęta
Z Power filtrami dla sportu i tuningu zakładane jeden w jeden
W tym przypadku najlepiej jest udać się:
http://www.knfilters.com
|
|
Góra |
|
|
Wojtek VFR
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 26 Styczeń 2006 12:11 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 12:45 Posty: 119 Miejscowość: Poznań / Września
|
No tego było mi trzeba
Według informacji producenta zamiennik dla seryjnego filtra nie powinien powodować konieczności zmiany parametrów zasilania
Dzięki za informacje
_________________ VFR 800 FI
|
|
Góra |
|
|
saint
|
Temat postu: Wysłany: Sobota 08 Kwiecień 2006 11:35 |
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:38 Posty: 11 Miejscowość: Oświęcim
|
Jeśli jesteś jeszcze zainteresowany filtremto zagadaj do MArchewy z riders.pl bo smiga jajkiem z takim czymś toCI powie co i jak )
|
|
Góra |
|
|