Autor |
Wiadomość |
Miechu
|
Temat postu: Jak mozna podrasowac yamahe yfm 350r ?? Wysłany: Środa 04 Lipiec 2007 10:37 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Jak mozna podrasowac yamahe yfm 350r ?? Znaacie jakies sposoby jakies knyfy zeby sprzet sie lepeiej zbieral?
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Środa 04 Lipiec 2007 14:27 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
najprostsze sposoby to filtr powietrza np.K&N, zmiana układu wydechowego oraz dysze w gaźnikach (dynoyet)..choć nie wiem czy będzię to aż tak odczuwalne przy tej małej pojemności..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
Miechu
|
Temat postu: Wysłany: Środa 04 Lipiec 2007 17:55 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 30 Czerwiec 2007 16:03 Posty: 35 Miejscowość: Malmö
|
Moze latwiej bedzie zamienic na cos wiekszego
_________________ "DIBUCA" Amstaff kennel
|
|
Góra |
|
|
rusek virago
|
Temat postu: Wysłany: Środa 14 Listopad 2007 20:10 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57 Posty: 82 Miejscowość: Osowo
|
wszystko zależy od temperamentu i apetytu
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 15 Listopad 2007 18:00 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Zestaw K&N, świece "sportowe", zestaw dyno-jet kolejnych stage'ów, wydech sportowy to rzeczy które tak naprawde dają nieznaczny przyrost osiągów. Te gadżety przydają się głównie na torze gdzie trudno znaleźć kolejne miejsce do wyciśnięcia kilku dodatkowym koni mechanicznych. Moim zdaniem w użytkowaniu drogowym ma to głównie zalety poprawiające samopoczucie właściciela. Wystarczy spojrzeć na wykresy z dyno jak bilsko idzie ta nowa kreseczka wykresu po tak drogich modyfikacjach. Znacznie lepiej daje kopa programowalny Power Commander - szczególnie przy wtryskowych modelach - oczywiście kosztem trwałości silnika oraz zużycia paliwa..
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 15 Listopad 2007 21:02 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
A może ingerencja w sprężanie ?? tzn planowanie głowicy a potem ustawić duże wyprzedzenie zapłonu i musi grać i buczeć
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 16 Listopad 2007 12:04 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
wzrost momentu odczuwalny..a z momentu przyspieszenie przecież..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 16 Listopad 2007 16:42 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
K3- dawno, dawno temu splanowałem głowicę przy komarze, znacznie zwiększyła ona osiągi komara ale głowica wygięła się była na drugi dzień i sprężanie uciekło bokami ...
... wyostrzone krzywki rozrządu (na szlifierce stołowej) od mojego junaka to sobie nawet na pamiątkę zostawiłem
Junaczysko ciężko było odpalić (miał sprężanie jak DR-ka Macieja) i kręcił się jak japończyk ale zęby się kruszyły od chałasu, który robiła klawiatura i zawory
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 16 Listopad 2007 17:24 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
zakładałem obydwie wydechowe i ustawiałem rozrząd po swojemu..nie wg. fabrycznych znaków.. hm..takie tam..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
zzr600
|
Temat postu: Wysłany: Niedziela 18 Listopad 2007 14:54 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 02 Czerwiec 2007 13:18 Posty: 26 Miejscowość: Szczecin
|
Witaj!! Sposobów na polepszenie osiągów jest sporo, wszystkie te co opisali koledzy wyżej no i jeszcze taki który bez obaw można wykonać samodzielnie to wypolerowanie kanałów dolotowych (zapobiega to osadzania się kropi paliwa) daje to jakieś 3% więcej. Jasne można i ingerować w zmianę ciśnienia oraz kąt wyprzedzenia zapłonu pamiętać należy tylko o tym aby nie doprowadzić do spalania stukowego. Silnik naszych maszyn bardzo często są ograniczane przez ekologów zmuszających konstruktora do przestrzegania norm np. wprowadzania katalizatora czy też spalanie oparów z baku itd. w starszych modelach takich wynalazków nie znajdziemy ale w nowych maszynach jest ich coraz więcej. Jeżeli chodzi o poważniejsze zmiany w komorze roboczej cylindra to radze sięgać do fachowej literatury bo na prawdę nie jest to takie proste jak się może wydawać, niestety sam zajmuje się obecnie projektowaniem prostego silnika ZI na swojej uczelni i zajmuje mi to spooooro czasu . Pozdrawiam i powodzenia.
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 00:14 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
ZI i ZS to już chyba ktoś zaprojektował
planujesz zastosować jakieś nowatorskie rozwiązania ?
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 01:00 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
zzr600 napisał(a): Witaj!! Sposobów na polepszenie osiągów jest sporo, wszystkie te co opisali koledzy wyżej no i jeszcze taki który bez obaw można wykonać samodzielnie to wypolerowanie kanałów dolotowych (zapobiega to osadzania się kropi paliwa) daje to jakieś 3% więcej.
Nie wiem jak możesz zaprojektować jakikolwiek silnik jak walisz takie pierdoły o polerowaniu dolotu. Jest to jeden z naczęściej popełnianych błędów przez domorosłych "tjuningowców". Zalecane jest uzyskanie turbulencji przy ściankach dolotu bo dopiero to powoduje neskraplanie się paliwa na ściankach kolektora. Drugi powód matowienia to uzyskanie wiekszej szybkości przepływu strugi powietrza. Mikroturbulencje działają jak film olejowy w łożyskach ślizgowych. Najdrobniejszy papier jakiego możesz użyć to 200 i ruchy w poprzek kanału. Wypolerowć można jedynie komorę spalania. Warto sprawdzić spasowanie kolektorów z głowicą, nawet w "japoni" przy produkcji wielkoseryjnej są pewne niedociągniecia.
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 08:46 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Hmm. Ja też od dawien dawna wiem o polerowaniu kanałów dolotowych w celu poprawienia osiągów, dlatego Lecha opinia to coś wartego dalszego zagłębienia. Nawet znam przypadek dorobienia trzeciego kanału przepłukującego w cylindrze w dwusuwie.
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 13:54 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
tak.. też kiedyś polerowałem.. ale pracochłonna metoda.. trzeba zdemontować głowicę i zawory.. a rezultat.. hm.. przy takich mocach.. nieodczuwalne..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
zzr600
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 19 Listopad 2007 15:40 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 02 Czerwiec 2007 13:18 Posty: 26 Miejscowość: Szczecin
|
Witaj marcinek-zz.
No fakt ktoś już zaprojektował ZI i ZS.
Co ciekawe jeszcze całkiem niedawno zaprojektowanie i wprowadzenie do produkcji całkiem nowego silnika spalinowego (zanim wprowadzono metodę szybkiego modelowania) trwało od 5 do 10 lat !! a pracowało przy tym masę ludzi. Ja całe szczęści zajmuje się tylko obliczeniami pracy silnik i nie mam zamiaru nic zmieniać i robić sobie więcej pracy bo jest to projekt na zaliczenie przedmiotu a ja sam musze wymienić wał w motocyklu po wypadku i niestety nie mam na to wszystko czasu .
|
|
Góra |
|
|