Obecny czas: Sobota 27 Kwiecień 2024 20:08


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 8 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wysokie obroty
PostWysłany: Niedziela 12 Luty 2006 23:49 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wtorek 06 Grudzień 2005 00:40
Posty: 362
Miejscowość: Września
Witam mam pytanie dotyczące Suzuki GS500E jak rozgrzeje mi się silnik i stane na np. krzyżówce to dostaje wysokich obrotów (np.3000) i dopiero po dłuższej chwili schodzi na normalne obroty co jest bo ja nie wiem z góry dzięki. :)

_________________
SUZUKI SV 1000 N


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 13 Luty 2006 08:06 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54
Posty: 2041
Miejscowość: Września
A kiedy ostatnio synchronizowałeś gażniki?? No i zasadnicze pytanie czy po przegazowaniu też powoli zchodzi z obrotów?


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 13 Luty 2006 08:17 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Ciekawe objawy, przyczyn może być wiele - nawet te mechaniczne jak niecofajaca się linka. Raczej pewne, że problem tkwi pos tronie zasilającej silnik.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 13 Luty 2006 23:02 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wtorek 06 Grudzień 2005 00:40
Posty: 362
Miejscowość: Września
więc synchronizacja była robiona w październiku po sezonie ustawiane zawory i takie tam cała regulacja a jak przygazuje i puszcze to nadal ma takie wysokie obroty dopiero po czasie jakim tam zaczyna schodzic z obrotów i nie mam pojęcia o co chodzi w czym tkwi problem. pozdro

_________________
SUZUKI SV 1000 N


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 13 Luty 2006 23:39 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
1. spróbuj po przegazowaniu odepchnąć dźwignię przy gaźnikach ( tą którą pociąga linka gazu ) tak aby odrazu powróciła do stanu wyjścia

jeśli obroty nadal nie spadną - to nie linka

2. to może być wina zbyt ubogiej mieszanki wolnych obrotów lub nieszczelności kolektora ssącego ( gumy między gaźnikiem a głowicą albo pęknięty wężyk podciśnienia między kolektorem a kranikiem ) - tzw ,,lewe powietrze'' - daje właśnie taki efekt

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 14 Luty 2006 08:08 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54
Posty: 2041
Miejscowość: Września
strasząc dalej może być to przyczyn a pęknięta lub zepsuta membrana w gażniku i nie trzyma podciśnienia. A co za tym idzie sprawdził bym sprężanie na każdym garku i zzprawdził z nominalnym. Ale to tylko pesymistyczna wersja, mam nadzieje że Marian ma racje :-o


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 14 Luty 2006 08:16 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Jezeli wyeliminujesz linkę i inne mechaniczne przyczyny (linka ssania też), to pewnie są gaźniki rozregulowane. Jeśli chodzi o odczepiony wężyk podciśnienia to silnik miał by ewidentną tendencję do gaśnięcia na wolnych obrotach i nie wkręcał by się jakby 1 cylinder nie chodził. W GS 500 gdzie są tylko 2 cylindy właściwie prawie nie dało by się wówczas jechać. Szkoda, że jest tak zimno to by się na to zerknęło - specjalizuję się w gaźnikach.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 14 Luty 2006 08:20 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54
Posty: 2041
Miejscowość: Września
Nie chodziło mi kizior o całkiem niechodzący cylindet ale jak ma małe spręzanie to w gratach z podciśnieniowymi gażnikami często jest objawem powolne zchodzenie z obrotów


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 8 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3