Obecny czas: Piątek 26 Kwiecień 2024 16:30


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 14 Lipiec 2008 22:30 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
To pewnie bedzie tzeba od Leszka pożyczyć moduł i sie dowiemy :)

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu: GS
PostWysłany: Poniedziałek 14 Lipiec 2008 23:23 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57
Posty: 82
Miejscowość: Osowo
jak będziecie tak cudować to morze się skończyć żle,ale życze owocnej dłubanki , a co do elektryków od motocykli to są w okolicy Wrześni


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu: Re: GS
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 09:21 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
rusek virago napisał(a):
jak będziecie tak cudować to morze się skończyć żle,ale życze owocnej dłubanki , a co do elektryków od motocykli to są w okolicy Wrześni


A co proponujesz? Masz jakieś sugestie?

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 10:23 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
Jachu.. zrobiłbyś koledze grata.. podłubał owocnie.. a z tym modułem to lepiej nie przekładać zanim się wszystkiego nie sprawdzi..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 14:53 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
Dzisiaj sprawdzałem napięcie na cewkach i w obu przypadkach jest równe (10,8V). Znalazłem też urwany przewód masowy wychodzący z modułu jednak naprawa tego nic nie zmieniła. Wyczerpałem pomysły...

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 15:40 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA

Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25
Posty: 3464
Miejscowość: z Krainy Motocykli..
akumulator do wymiany..na początek.. (chyba,że jeszcze uda Ci się go zreanimować..) napięcie nie powinno być niższe niż 12.4V w akumulatorze.. gdyż następuje wtedy uszkodzenie cel..zasiarczenie..

_________________
..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 16:20 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
Akumulator jest nowy i faktycznie ma 12,4V natomiast przy samej cewce jest 10.8V. Byłem właśnie u Witka w warsztacie i stwierdził że to z całą pewnością moduł.

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 18:01 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
- zagadkowa sprawa ;bezra
aaa moduł - tak... mógł ,,paść w połowie''

-zobacz jeszcze kostki na module czy któraś nie zaśnedziala albo doda w gieździe nie stoi...

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 18:22 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
Właśnie sprawdzałem i ciężko bedzie z tym modułem. Pewnie bedzie trzeba dać do Ostrołęki do naprawy. A może ma ktoś gdzieś w swoich gratach to ustrojstwo?

Najpierw musze mieć stu procentową pewność że to moduł bo bez sensu ładować kase.

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:08 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 15 Marzec 2008 21:56
Posty: 72
Miejscowość: z lasu
mozesz tam podlaczyc dla sprawdzenia jakikolwiek z czterocylindrowca no powiedzmy prawie jakikolwiek, jesli wiesz jak podlaczyc... i zeby Ci bylo bardziej przykro to powiem Tobie, ze ja do cbxa wczoraj puscilem na allegro wiec lipa...ale mozesz tez go sprawdzic przestawiajac "strony" wejscia impulsatorow itd i wtedy tez juz bedziesz pewien czy padl czy nie
pozdrawiam

_________________
prawo jasia: Asia, Basia albo Kasia http://www.moto-concept.pl/


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:14 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
Jasiu znalazłbyś dla mnie troche czasu może jeszcze w tym tygodniu bo komplenie nie rozumiem co robić, moja wiedza na temat elektryki właśnie sie skończyła a widze że Ty jesteś obeznany w temacie. Chodzi mi tylko o samo sprawdzenie tego modułu, żeby już nie tracić sezonu.

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 22:31 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 15 Marzec 2008 21:56
Posty: 72
Miejscowość: z lasu
na pewno bym to dla Ciebie zrobil i polecam sie na przyszlosc, ale jestem daleko i nie wroce przed koncem sezonu;) mamy swoj maly warsztat z bratem ale on z kolei zajmuje sie mechanika, a nawet jesli by to Tobie sprawdzil to najszybciej w sobote... inne ukierunkowane pytania wal na priv
pozdrawiam

_________________
prawo jasia: Asia, Basia albo Kasia http://www.moto-concept.pl/


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 23:04 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57
Posty: 82
Miejscowość: Osowo
oczywiście że tak zadzwoń do mnie i umów sie na termin napewno damy rade


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 15 Lipiec 2008 23:11 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Niedziela 04 Luty 2007 16:57
Posty: 82
Miejscowość: Osowo
zadzwoń do mnie i umówimy termin bo roboty jest masa :] javascript:emoticon(':]')
:]


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 16 Lipiec 2008 18:28 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 11 Luty 2008 21:32
Posty: 80
Miejscowość: Września
Panowie, nastąpiła diametralna zmiana. Okazało sie że suzuki nie ma modułu. Jest to zwykła konstrukcja oparta na platynach i cewkach. teraz podejrzewam kondensatory. Platyny przeczyściłem i wyregulowałem na 0.35mm. Po przeczyszczeniu paru złączy napięcie na cewce wzrosło do 12,20V, ale nagle prawa(sprawna) cewka przestała wogóle dawać iskre. W sumie ciesze sie bardzi że nie ma tej całej elektroniki.

Muślicie że te cewki dadzą rade?http://www.allegro.pl/item396869337_cewka_zaplonowa_suzuki_yamaha_honda_kawasaki.html

Od czego dobrać kondensatory?

_________________
Gaz 69M 1970r.
Shl M11W 1967r.
MZ ES 250/0 1959r.
WFM M06 1957r.
K 750 1967r.
Suzuki GS 550 78'
Honda CX 500 80'
Yamaha XTZ 750 Super Tenere 92'
BMW R 1150 GS 1150 ADV 02'
Yamaha FJR 1300 04'


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3