Obecny czas: Piątek 01 Listopad 2024 04:39


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 2   [ 17 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: problem z chłodnica
PostWysłany: Piątek 02 Czerwiec 2006 20:29 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22
Posty: 497
Miejscowość: Września
Dzisiaj zrobiłem na motorze 180 km no przyznam sie szczeże i bez bicia wduszałem mu troche po drodze dotego było dużo podiazdów i zakrętów, wszystko ładnie pieknie dojeżdżam do wrześni od strony bierzglinka - zjeżdżam z wiaduktu kulam sie do świateł i... motor zgasł patrze co sie stało a tutaj kłeby pary mi z chłodnicy wylatują do tego kapie płyn yyy fakt faktem że z chłodnica miałem problem od poczatku bo przy zakupie nie zauważyłem że taki dzyndzel od kurka na górze chłodnicy jest urwany ale jako zapalony mechanik wypełniłem ubytek, no i nasuwa mi sie podejżenie że moto tak sie grzeje bo zła świece jest włożona i do tego chłodnica jest gdzieś nieszczelna str:: - co o tym sądzicie ?? ;bezra ;bezra ;bezra

_________________
Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 02 Czerwiec 2006 22:17 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
1. Czy miałeś wystarczający poziom płynu chłodniczego? (mówisz że chłodnica nieszczelna ) -jak było za mało to mogła się zagotować

2. Czy korek chłodnicy, odpływ do zbiorniczka i inne elementy ukł. chłodzenia są oryginalne i szczelne -w układzie chłodzenia po nagrzaniu musi panować podwyższone ciśnienie -( ustalane jest przez zawór ze sprężyną w korku chłodniocy )- aby temp. wody chwilowo mogła przekroczyć 100 C bez zagotowania

3. Wymontuj termostat wsadź do kubka z wodą i postaw na piec - zaobserwuj czy się porządnie otworzy - zacinający się termostat powoduje przegrzewanie się silnika .

Uważaj paluszkiem miałem okazje rozbierać silnik ,który pochodził bez wody - uczkodzeniu uległy - głowica, 4 tłoki, 2 panewki ;bezra

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Sobota 03 Czerwiec 2006 21:16 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22
Posty: 497
Miejscowość: Września
eee ja to mam szczęście co chwile trzeba motor rozbierać ;bezra
tak płynu miałem dosyć, ale wydaje mi sie że nie ma przepływu miedzy zbiorniczkiem a chłodnicą, bo płynu jest w zbiorniczku tyle samo chociaż duzo wykapało mysl a tą szczelnośc sprawdze jutro albo w poniedziałek

_________________
Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Sobota 03 Czerwiec 2006 21:55 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
jeśli ,,kapie'' gdy się rozgrzewa - to jak stygnie wciąga powietrze zamiast płyn ze zbiorniczka...
... i w ten sposób w zbiorniczku możesz mieć stan ok. a w chłodnicy i silniku gówno (znczy powietrze) yyy

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Niedziela 04 Czerwiec 2006 08:02 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39
Posty: 873
Miejscowość: Września
ja też mam problem z wyciekającym płynem chłodniczym. Zdejmuje zbiornik patrze to nic nie leci , złoże chwile sie przejade to znów kapie Pierdolca z powikłaniami można dostać.

_________________
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 14:58 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39
Posty: 873
Miejscowość: Września
ja to mam dopiero przeboje dzisaj zauwazyłem ze w filtrze paliwa jest płyn chłodniczy a z tłumika tez leci płyn Mi się wydaje że któryś weżyk jest żle załozony Co wy o tym sądzicie ??

_________________
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 15:32 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22
Posty: 497
Miejscowość: Września
ja przed chwila poszedłem obejżec motorek i zauważyłem to samo z tłumika wycieka coś podobnego do płynu chłodniczego ;bezra

_________________
Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 21:49 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wtorek 06 Grudzień 2005 00:40
Posty: 362
Miejscowość: Września
wy to macie te problemy z tym płynem dobrze ze mój jest chłodzony powietrzem :cool:

_________________
SUZUKI SV 1000 N


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 22:44 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
mysl płyn w filtrze paliwa i w tłumiku mysl nie tankujecie przypadkiem na tej samej stacji benzynowej ?????

...bo płyn w tłumiku -to może być walnięta uszczelka pod głowicą,
...a we filtrze paliwa to może oznaczać tylko nieźle ochszczone paliwo ;bezra

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 13:16 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22
Posty: 497
Miejscowość: Września
w sumie morze być też wina ciulowego paliwa bo w ten dzien tankowałem w Gizałkach na petrochemi i mi nalali jakiegoś gówna yyy, no zobaczymy co bendzie dalej, narazie dolałem płynu i zrobilem dokładnie kreseczke na zbiorniku, jak bendzie pogoda to polatam troche wiecej i wtedy zastosuje jakąś diagnoze ;bezra

_________________
Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
Image


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 16:55 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39
Posty: 873
Miejscowość: Września
ja tankowałem na shelu więc raczej nie jest to wina paliwa ale martwi mnie wężyk który na zdjęciu jest oznaczony zielonym kolorem A wężykiem oznaczonym kolorem czerwonym płynie płyn chłodniczy do filtra paliwa.

Image

_________________
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.


Ostatnio edytowany przez KACPER, Wtorek 06 Czerwiec 2006 18:31, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 17:36 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
-warto by sprawdzić w manualu, ale z tego co widzę to ta metalowa puszka to będzie zawór podciśnieniowy do wody a tym cienkim wężykiem będzie doprowadzone podciśnienie z kolektora ssącego.

ściągnij ten cienki wężyk przy gaźniku potem zciśnij jakiś gruby wąż z wodą, jak z tego cienkiego nie poleci płyn to jest OK

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 21:39 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Z racji tej, że serwisowałem ten sprzęt informuję:
- wężyk zielony to sterowanie podciśnieniowe odpowietrzenia komory wałków rozrządu, obieg bez płynu, podłączony prawidłowo
- wężyk czerwony to doprowadzenie płynu chłodniczego do systemu podgrzewania komór paliwowych gaźników, podłączony prawidłowo - plastikowy element na nim to NIE jest filtr paliwa tylko płynu chłodzącego.

Daj jeszcze zdjęcie z drugiej strony.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 23:30 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39
Posty: 873
Miejscowość: Września
to ja już nic nie wiem. Miałem nadzieje że to którys wężyk jest żłe podłączony i przez to mam wyciek. A byłem pewny że ten plastik ozanaczony na zdjęciu kolorem zółtym to właśnie filtr paliwa. Jedyna rada szukac dalej wycieku :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Image

_________________
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Środa 07 Czerwiec 2006 07:47 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
Jak pisałem to nie jest filtr paliwa. Pamiętam, że mówiłeś o dość długim przegrzaniu silnika i coraz pewniejsze staje się uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Płynu chłodniczego ubywa/przybywa ?

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 2   [ 17 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2  Następna



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3