Autor |
Wiadomość |
ka3
|
Temat postu: problem z chłodnica Wysłany: Piątek 02 Czerwiec 2006 20:29 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Piątek 02 Czerwiec 2006 22:17 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
1. Czy miałeś wystarczający poziom płynu chłodniczego? (mówisz że chłodnica nieszczelna ) -jak było za mało to mogła się zagotować
2. Czy korek chłodnicy, odpływ do zbiorniczka i inne elementy ukł. chłodzenia są oryginalne i szczelne -w układzie chłodzenia po nagrzaniu musi panować podwyższone ciśnienie -( ustalane jest przez zawór ze sprężyną w korku chłodniocy )- aby temp. wody chwilowo mogła przekroczyć 100 C bez zagotowania
3. Wymontuj termostat wsadź do kubka z wodą i postaw na piec - zaobserwuj czy się porządnie otworzy - zacinający się termostat powoduje przegrzewanie się silnika .
Uważaj miałem okazje rozbierać silnik ,który pochodził bez wody - uczkodzeniu uległy - głowica, 4 tłoki, 2 panewki
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Sobota 03 Czerwiec 2006 21:16 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
eee ja to mam szczęście co chwile trzeba motor rozbierać
tak płynu miałem dosyć, ale wydaje mi sie że nie ma przepływu miedzy zbiorniczkiem a chłodnicą, bo płynu jest w zbiorniczku tyle samo chociaż duzo wykapało a tą szczelnośc sprawdze jutro albo w poniedziałek
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Sobota 03 Czerwiec 2006 21:55 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
jeśli ,,kapie'' gdy się rozgrzewa - to jak stygnie wciąga powietrze zamiast płyn ze zbiorniczka...
... i w ten sposób w zbiorniczku możesz mieć stan ok. a w chłodnicy i silniku gówno (znczy powietrze)
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
KACPER
|
Temat postu: Wysłany: Niedziela 04 Czerwiec 2006 08:02 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39 Posty: 873 Miejscowość: Września
|
ja też mam problem z wyciekającym płynem chłodniczym. Zdejmuje zbiornik patrze to nic nie leci , złoże chwile sie przejade to znów kapie Pierdolca z powikłaniami można dostać.
_________________ Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.
|
|
Góra |
|
|
KACPER
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 14:58 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39 Posty: 873 Miejscowość: Września
|
ja to mam dopiero przeboje dzisaj zauwazyłem ze w filtrze paliwa jest płyn chłodniczy a z tłumika tez leci płyn Mi się wydaje że któryś weżyk jest żle załozony Co wy o tym sądzicie ??
_________________ Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 15:32 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
ja przed chwila poszedłem obejżec motorek i zauważyłem to samo z tłumika wycieka coś podobnego do płynu chłodniczego
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
wasiu
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 21:49 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Wtorek 06 Grudzień 2005 00:40 Posty: 362 Miejscowość: Września
|
wy to macie te problemy z tym płynem dobrze ze mój jest chłodzony powietrzem
_________________ SUZUKI SV 1000 N
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 05 Czerwiec 2006 22:44 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
płyn w filtrze paliwa i w tłumiku nie tankujecie przypadkiem na tej samej stacji benzynowej ?????
...bo płyn w tłumiku -to może być walnięta uszczelka pod głowicą,
...a we filtrze paliwa to może oznaczać tylko nieźle ochszczone paliwo
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 13:16 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
w sumie morze być też wina ciulowego paliwa bo w ten dzien tankowałem w Gizałkach na petrochemi i mi nalali jakiegoś gówna , no zobaczymy co bendzie dalej, narazie dolałem płynu i zrobilem dokładnie kreseczke na zbiorniku, jak bendzie pogoda to polatam troche wiecej i wtedy zastosuje jakąś diagnoze
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
KACPER
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 16:55 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39 Posty: 873 Miejscowość: Września
|
ja tankowałem na shelu więc raczej nie jest to wina paliwa ale martwi mnie wężyk który na zdjęciu jest oznaczony zielonym kolorem A wężykiem oznaczonym kolorem czerwonym płynie płyn chłodniczy do filtra paliwa.
_________________ Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.
Ostatnio edytowany przez KACPER, Wtorek 06 Czerwiec 2006 18:31, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 17:36 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
-warto by sprawdzić w manualu, ale z tego co widzę to ta metalowa puszka to będzie zawór podciśnieniowy do wody a tym cienkim wężykiem będzie doprowadzone podciśnienie z kolektora ssącego.
ściągnij ten cienki wężyk przy gaźniku potem zciśnij jakiś gruby wąż z wodą, jak z tego cienkiego nie poleci płyn to jest OK
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 21:39 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Z racji tej, że serwisowałem ten sprzęt informuję:
- wężyk zielony to sterowanie podciśnieniowe odpowietrzenia komory wałków rozrządu, obieg bez płynu, podłączony prawidłowo
- wężyk czerwony to doprowadzenie płynu chłodniczego do systemu podgrzewania komór paliwowych gaźników, podłączony prawidłowo - plastikowy element na nim to NIE jest filtr paliwa tylko płynu chłodzącego.
Daj jeszcze zdjęcie z drugiej strony.
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|
KACPER
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 06 Czerwiec 2006 23:30 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39 Posty: 873 Miejscowość: Września
|
_________________ Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.
|
|
Góra |
|
|
Kizior
|
Temat postu: Wysłany: Środa 07 Czerwiec 2006 07:47 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30 Posty: 1237 Miejscowość: Września
|
Jak pisałem to nie jest filtr paliwa. Pamiętam, że mówiłeś o dość długim przegrzaniu silnika i coraz pewniejsze staje się uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Płynu chłodniczego ubywa/przybywa ?
_________________ - - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing
|
|
Góra |
|
|