Obecny czas: Niedziela 22 Grudzień 2024 15:07


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 4 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Brak pomysłu
PostWysłany: Czwartek 05 Październik 2006 22:35 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Piątek 09 Grudzień 2005 15:39
Posty: 873
Miejscowość: Września
witam Pisze tego posta ponieważ prosił mnie o to znajomy Ma 12 tys zł i chce kupić grata. Chce turystyuka ale zastanawia się jakiego Co byście mu polecili Pozdro

_________________
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 06 Październik 2006 15:46 
MEMBER WRZEŚNIA
MEMBER WRZEŚNIA
Awatar użytkownika

Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00
Posty: 999
Miejscowość: Września
do jazdy turystycznej nie polecam:

- ściga oczywiście ze względu na pozycję kierowcy (cierpną plecy, nogi,kark i cała reszta) i brak możliwości przypętania bagażu

- enduro mimo że są to zajebiście wygodne graty to z powodu swojej wysokości są bardzo podatne na boczne podmuchy wiatru i sprawiają dość duże opory powietrza co przekłada się często na spore spalanie przy nieproporcjonalnie kiepskich osiągach. - no chyba że chce podróżować w trudnym terenie :)

- czopery są fajne ale przy dłuższej jeździe z nogami do przodu bez podparcia pleców -mi osobiście odpada kręgosłup ;bezra, no i w koleinach katastrofa...

Uważam że najlegsze do długodystansowej turystyki są motocykle o ,,normalnej'' linii -żadne wynalazki

-może jakąś honde CB , kawasaki zephyr albo yamaha XJ...(R)

(G:

_________________
FLHT


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 06 Październik 2006 20:41 
SYMPATYK FORUM
Awatar użytkownika

Rejestracja: Poniedziałek 07 Listopad 2005 08:30
Posty: 1237
Miejscowość: Września
A ja polecam coś lekko usportowionego albo o tak samo zaawansowanej konstrukcji nadwozia. Takie sprzęty przede wszystkim są cudem w prowadzeniu ze względu na sztywność ramy i precyzję zawieszeń. No i osobiście zalecam tylko z owiewką - choćby tylko górną jak w XJ600S bo wówczas dłuższe trasy stają się prawdziwą przyjemnością. GSX600F 98-, RF600R, Thundercat, Fazer 600, CBR 600 F3 i jeszcze parę innych.

_________________
- - - - - Kizior - - - - - -
VTR - Very Top Racing


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
 Temat postu:
PostWysłany: Piątek 06 Październik 2006 21:42 
TREASURER
TREASURER
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48
Posty: 804
Miejscowość: WRZEŚNIA
Za takie pieniądze można już kupić coś ponad 1000ccm. Osobiście polecam ZRX1100 a nawet można trafić 1200 a więc motocykl młody i o wystarczającej mocy a użytkowany sokojnie (tak jak mój) zadowala się 5-6 l paliwka. Opowieści o zawodności Kawasaki w przypadku modeli z końca lat 90-tych lub początku nowego wieku to bajki na dobranoc. ;p

_________________
KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!


Góra
 Profil Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 4 posty(ów) ]



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3