Autor |
Wiadomość |
HIREK
|
Temat postu: Wysłany: Sobota 14 Luty 2009 00:15 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Sobota 27 Styczeń 2007 20:00 Posty: 1591 Miejscowość: Borzykowo
|
Ładnie Was w tym serwisie prześwietlają
_________________ Boso ale w ostrogach...
|
|
Góra |
|
|
Jachu
|
Temat postu: Wysłany: Sobota 14 Luty 2009 17:30 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 31 Styczeń 2009 17:28 Posty: 179 Miejscowość: KACZANOWO
|
Marek to prawda K&N-y czysci sie tylko plynami jest to zawarte w instukcji sory moj blad.
Po przeczytniu waszych wypowiedzi zgadzam sie z zzr600, Lechu opisal wszystko najlepiej, fabryki sie nie poprawia, moja gsx-ra chodzi najlepiej na orginalnych tlumikach, przeloty i kombinowanie tylko zaszkodzilo, moze to i tez przez jeba... MIKUNI gazniki ale jak sie bawic w tiuning to hamownia i testy.
_________________ Jachu STREET FIGHTER....
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 16 Luty 2009 09:57 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
Tak twierdzę, ponieważ są dodatkowo nasączone olejem, który również spełnia swoją funkcję, a z własnego doświadczenia wiem jak wygląda zwykły filtr po przebiegu ok.10tys km.. a jak wygląda K&N- mam na myśli wizualne stwierdzenie stopnia zabrudzenia(K&N jest zawsze bardziej zanieczyszczony co wskazuje na większą zdolność filtracji), a co do średnic wylotu to prawie wszystkie zestawy tuningowe mają zwiększone średnice, celem zwiększenia mocy i momentu co widać na krzywych- wykresach z hamowni.. mniejsza średnica co prawda zwiększa prędkość wypływu ale zwiększa opór wydalanych spalin.. dodatkowo można owijać bandażem izolującym ograniczającym spadek temperatury (oddawanej na zewnątrz) co powstrzyma spadek ciśnień w kolektorze wydechowym.
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 17 Luty 2009 21:30 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Środa 18 Luty 2009 09:35 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
niezły patent..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
Jachu
|
Temat postu: Wysłany: Środa 18 Luty 2009 17:26 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 31 Styczeń 2009 17:28 Posty: 179 Miejscowość: KACZANOWO
|
Nie zly pomysl, jak bym mial taki silnik u mnie to pewnie nie pogubil bym zaworow i jeszcze raz polak potrafi ciekawe czy go wdroza w zycie, u nas pewnie to nie mozliwe. Bedzie jak z silnikiem wankla, dobry pomysl nie ma kto go zrealizowac.
_________________ Jachu STREET FIGHTER....
|
|
Góra |
|
|
KAWA
|
Temat postu: Wysłany: Środa 18 Luty 2009 18:30 |
|
TREASURER |
|
|
Rejestracja: Sobota 05 Listopad 2005 13:48 Posty: 804 Miejscowość: WRZEŚNIA
|
_________________ KAWAsaki "LIME GREEN" jedynie słuszny!
|
|
Góra |
|
|
maciek-zz
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 19 Luty 2009 10:59 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Środa 09 Listopad 2005 20:00 Posty: 999 Miejscowość: Września
|
-ciekawe jak z ich odpornością na zginanie
-przecież to nie tylko pod dupę ale i pod kurtkę by się nadawało...
_________________ FLHT
|
|
Góra |
|
|
born1
|
Temat postu: Wysłany: Czwartek 19 Luty 2009 11:59 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
Rejestracja: Czwartek 24 Listopad 2005 17:25 Posty: 3464 Miejscowość: z Krainy Motocykli..
|
faktycznie.. dzięki za info.. a co do odporności na "wysiedzenie "to nie powinno być problemu..
_________________ ..uwielbiam,gdy wiatr wieje mi w twarz..
..niech Życie przynosi Ci tyle przyjemności co mi Jazda..a wtedy Jazda stanie się Twym Życiem.. BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE!!! BORN TO RIDE MC!!!
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Luty 2009 09:49 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
Potrzebuje informacji na temat smarowania w zx9, chodzi o to zeby zapewnić smarowanie w pionie, wiem że np w kawasaki zx 636 przerabiaja odmny, w niektórych hądach wkładaja przegrode do miski olejowej w niektórych wystarczy dolać litr oleju wiecej. a na temat smarowania zx9 nie moge nic znaleźć
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
Jachu
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Luty 2009 18:59 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 31 Styczeń 2009 17:28 Posty: 179 Miejscowość: KACZANOWO
|
Czesc kaczy tu jasiu. Zx9 jest chlodzona woda jezeli sie grzeje to masz probvlem z chlodnica jezeli to ta od suchego ??????? nie byla w dobrym stanie, wyciagnij termostat albo znajdz podobna chlodnice nie musi byc orginalna budujesz strita prawda??
_________________ Jachu STREET FIGHTER....
|
|
Góra |
|
|
CAMEL
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Luty 2009 19:13 |
|
SYMPATYK KLUBU |
|
Rejestracja: Poniedziałek 29 Styczeń 2007 18:07 Posty: 441 Miejscowość: września
|
chyba nie chodzilo k3 a chlodzenie....zanim piony bedziesz stawial kawa dawno zdechnie wiec narazie poprostu pilnuj oleju.....
_________________ marauder>zephyr>gsxf>ninja>horneta>ninja>xr>daytona>R1>RR.....co dalej?:)
|
|
Góra |
|
|
ka3
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Luty 2009 19:14 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Poniedziałek 15 Maj 2006 20:22 Posty: 497 Miejscowość: Września
|
chodzi mi o to że jeżeli moto bedzie dłuzej w pionie smarowanie było cały czas, nie wiem może smoka obrucić i wiecej oliwy ale czy znowu czegos nie wywali
_________________ Ilość asfaltu na polskich drogach jest jak zawartość mięsa w parówce.
|
|
Góra |
|
|
TRĄBA
|
Temat postu: Wysłany: Poniedziałek 23 Luty 2009 20:25 |
|
MEMBER WRZEŚNIA |
|
|
Rejestracja: Piątek 04 Listopad 2005 19:54 Posty: 2041 Miejscowość: Września
|
W spawaj ściankę w misce olejowej i odwróć smoka, to radu suchego tak ponoć wszyscy stuntowcy robią
|
|
Góra |
|
|
Jachu
|
Temat postu: Wysłany: Wtorek 24 Luty 2009 19:25 |
|
SYMPATYK FORUM |
|
Rejestracja: Sobota 31 Styczeń 2009 17:28 Posty: 179 Miejscowość: KACZANOWO
|
Czesc kaczy nie wiem o co mi chodzilo z tym chlodzeniem chyba mialem za duzego kaca, a ty isz o smarowaniu, postaram sie dostac adres firmy która produkuje specjalne smoki olejowe, mam tu kolesia co sie tym bawi kupil jeden do CBR 954 nie wiem jak w twojej ale on tylko wymienil i jazda, a sprobuj oprzec grata na tylnim stelarzu, zdejmij miske i zobacz jak to wyglada moze tylko zmien kát przedluz stelaz i bedzie ok. Pozd.
_________________ Jachu STREET FIGHTER....
|
|
Góra |
|
|